torsdag 25 juni 2009

Ett sms..


Nu är det väl i alla fall härligt där ute?..och varmare ska det bli till helgen, Vi planerar att ta hela barnaskaran, packa en kylbox med diverse godsaker och bege oss till en strand.

I går kväll så fick jag ett sms av min dotters gudfar, som hade varit och besökt min mans grav.

Min man gick bort i cancer 27/1 2007. jag vårdade honom hemma, med hjälp av ett team av sjuksköterskor och läkare som kom hem till oss med smärtlindrande etc. Den 27/1 kl 8.30 på morgonen lät jag honom somna in, och alla barnen var vid hans sida.

Många frågar mig om hur jag klarade av att ta hand om honom, plus alla barnen i denna hemska tid, men jag ångrar ingenting.I går kväll däremot när jag fick detta sms så blev jag väldigt ledsen.

han skickade det , därför att han ville att jag skulle få se vad fint det var där nu, han hade varit där och lagt blommor och tänt ljus.Tanja vill så gärna åka till pappa säger hon.

Tanja och hennes pappas band var väldigt speciella, och hon var verkligen pappas lilla flicka.

Jag försöker tänka på allt roligt vi hade tillsammans, jag vill minnas honom som frisk och glad,

Men Gud vad jag saknar honom...


1 kommentar:

  1. åh, jag känner med dig, det är en sorg man inte kan förstå innan man är där. Jag förstår att du saknar honom! kram

    SvaraRadera