onsdag 24 juni 2009

Vi tog Bussen..







Vi tog bussen in till stan för lite shopping, Först var vi och åt en härlig sallad på Savoy, tanja gillar chicky-bits, Sedan vart det lite shopping bla på Kapp-ahl.Jag ville ju så gärna knipa nåt ur Kapp-ahls nya kollektion Vintage stories som kom ut i början på April, men allt har tagit slut.



När jag var på stan i förra veckan så fick jag höra att det hade verkligen tagit slut snabbt,



Jag hittade i alla fall dom här fina underkläderna som fanns kvar från kollektionen på Kapp-ahl vid Coop här i Uppsala, nedsatt pris var det ochså. I höst kommer det en helt ny kollektion ur Vintage Stories serien, Så håll kollen om du intte vill missa nåt för det tar slut snabbt.



När man har tillverkat kollektionen så har man fått inspiration från gamla 20-30 tals filmer från Hollywood..jag väntar med spänning...






1 kommentar: