måndag 22 juni 2009

Tjingeling







Här har det varit dött med att blogga ett par dagar , men midsommarhelgen var helt crazy!!



Folk som kom och gick hela tiden, det fanns helt enkelt ingen tid över ..men kul har det varit, vi har ätit god mat, spelat kubb i omgångar och ätit ännu mera god mat, Min kamera har strejkat i helgen så inga bilder blev tagna..sedan började den plötsligt fungera idag, så en lite suddig dagens outfit bjuder jag på. Denna klänning/ tunika kom på posten idag, Inköpt på Tradera..ett fynd om du frågar mig..armbandet är ett reafynd från H&M , skona är ochså från H&M..



Nu blir det en slapparkväll i soffan med filmen Twilight som ungdommarna tjatat så länge på att jag bara måste se..



Tjingeling så länge...






1 kommentar:

  1. FIN klänning
    Den filmen tjatas det om här också
    Evve och hennes kompis har sett den flera ggr
    nu kan du se min shopping

    SvaraRadera